REDAKCJA
Szanowni Państwo.
Celem tej strony jest informowanie zainteresowanych o schorzeniach, sposobach ich leczenia, wskazaniach i przeciwwskazaniach do ewentualnego postępowania chirurgicznego. Ilość stosowanych terapii, alternatywne sposoby leczenia oraz mnogość nazw, nie ułatwiają wyboru postępowania. Pragniemy, aby jak najmniej Pacjentów czuło się zagubionych czy niedoinformowanych.
Inspiracją do powstania i rozwoju tego serwisu są życie i doświadczenie.
Mamy nadzieję, iż dostarczone informacje wyjaśnią chociaż niektóre wątpliwości i pomogą Państwu w wyborze najlepszego możliwego leczenia.
Jednocześnie prosimy pamiętać, iż nawet najbardziej przystępne wirtualne narzędzie edukacji zdrowotnej nie zastąpi potrzeby i wartości bezpośredniego kontaktu Pacjenta z Lekarzem.
Pozostajemy otwarci na wszelkie Państwa pomysły i sugestie dotyczące tego projektu.
Zapraszamy do kontaktu: redakcja@test.skolioza.pl
Z wyrazami szacunku
Joanna Wiecińska
O autorach strony:
Autorem tekstów na stronie skolioza.org – Edukacja Kręgosłup w Działaniu jest specjalista chirurg ortopeda dr n.med. Paweł Jerzy Michalski. Więcej informacji o autorze: https://test.skolioza.pl/chirurgia-kregoslupa/
Autorami tekstów znajdujących się na tej stronie są wyłącznie specjaliści z danej dziedziny. Są oni podpisani pod danym tekstem, materiałem audio lub video lub nad nimi. Jeśli dany tekst jest podpisany inicjałami (PM), to jego autorem jest redaktor strony wymieniony powyżej.
🌿 REDAKCJA
Wszelkie prawa do informacji, materiałów i zdjęć zawartych na tej stronie są zastrzeżone i ich wykorzystanie bez zgody właścicieli niniejszej strony jest niezgodne z prawem. Witryna ma charakter edukacyjny, nie konsultacyjny! Autorzy dołożyli wszelkich starań, aby informacje zawarte w tym serwisie zostały podane właściwie, ostateczne decyzje stosowania terapii spoczywają jednak na lekarzu. Zarówno autorzy, konsultanci, jak i wydawcy serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za błędy, ani żadnych konsekwencji wynikających z zastosowania informacji zawartych w tym serwisie.